změna chování
wendy
dobrý den, potřebuji poradit. Mám syna 23 let a zjistila jsem že pravděpodobně asi bere pervitin, ale nejsem si jistá. Soudím jen podle velké změny v chování. Kvůli této změně chování jsem s ním byla u psychiatra ve střešovické nemocnici, ten nás objednal k psycholožce ale bohužel už jsem ho k této návštěvě nedostala.nevím co mám dělat, zda opravdu bere drogy taky nevím, děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete žádné podrobnosti, v čem ta změna chování spočívá. Šla jste na to myslím dobře, co se týče vyhledání odborné pomoci, nevýhoda je v tom, že někdy si odborníci případ několikrát předají, než konečně někde zakotví, a to může velmi otrávit. Doporučuji tedy nejdříve sama navštívit např. Poradnu pro rodiče (Školská 30, Praha 1, více informací najdete na www.sananim.cz) nebo jiného odborníka (např. zařízení pro rodiny závislých, více informací na www.anima-os.cz)a poradit se, kam případně syna dovést nebo poslat. Zkuste se s ním ale dříve bavit o tom, co se s ním děje, jestli třeba vůbec jde o drogy...