marihuana
marta
dobrý den v poslední době čím dál tím víc hulím trávu a zajímalo by mě, jestli se nějak mění intoxikace..když sem s tím začínala, tak sem měla strašně dobrý stavy, ale ted mívám až hororový představy halucinace atd. a to i když se jen málo zhulím..taky mívám zničehonic špatný pocity až mě z toho tlačí na hrudníku.. předem díky za odp.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to co se Vám děje je docela častý průběh u lidí, kteří hulí dlouho nebo hodně intenzivně. Myslím, že na to neexistují žádná přesná pravidla ani rozsáhlé studie, vycházím z toho, s čím se setkáváme v praxi. A z toho vychází i moje rada - co nejdřív s trávou přestat, protože lepší to nebude. Takové stavy se obvykle zhoršují, přidávají se další tělesné potíže, jako jsou problémy s dýcháním, bušení srdce atd. Není to pak nic příjemného a je možné vybudovat si tak docela slušnou "stíhu". Nemluvě o toxické psychóze...takže jednoznačně, v zájmu sebezáchovy přestat.