marek
dotaz ze dne 22,9,2006: zde vám odpovídám na otázku ohledně mého otce alkoholika. Jsme ze zlínského kraje, okres vsetín, prosím o zaslání nějakého kontaktu na odborníka ohledně alkoholismu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakty ve Zlínském kraji. Co se týče prvního uvedeného kontaktu, tak kolegu osobně znám a mohu určitě doporučit: Psychiatrie, psychoterapie a adiktologie Osvoboditelů 91, Zlín, 760 01 telefon: 577220634 MUDr. Pavel Konečný Psychiatrická ambulance Náměstí T.G.Masaryka 1280, Zlín, 760 01 telefon: 577439190 Psychiatrická ambulance Josefa Sousedíka 1204, Vsetín, 755 01 telefon: 571417566 Psychiatrická ambulance Havlíčkovo nábřeží 600, Zlín, 760 01 telefon: 577226520 Psychiatrická léčebna AT AT ambulance, detoxifikace Havlíčkova 1265, Kroměříž, 767 40 telefon: 573314215 MUDr. Ivana Skácelová