Soucit
Romana
Mílá Gábino, v káčku jsem byla,moc mi pomáhají,byla tam i mamka,bylo mi jí líto,brečela tam,ona teď brečí denně a já už nechci ať kvůli mě brečí,tolik jsem jí ublížila a chci vše napravit.Ona vždy měla pro mě pochopení,pomohla. Ale teď ke káčku,jsou to skvělí lidičky,dali mi sznam detoxů a umožnili mi ať si od nich zavolám.Bylo to už pozdě odpoledne a všude už byla služba.Do Nechanic jsem volala tedy ruhý den a dohodla se s nima.Teď si jen musím ještě sehnat detox.Po Nechanicích bych pak ráda nastoupila ještě do terapeutické komunity,s čím mi také káčko pomůže. Přítel-to je těžké,doma ho vyhodili,vše u proběhlo a on je nyní bez bydliště,oficielně spadá pod obecní úřad.Taže on opravdu teď nikoho nemá a já citím jakousi povinnost mu pomoci,alespoň tím,že ho teď neopustím,vím že se k sobě pak nemůžeme vrátit,nic nás nespojuje,vlastně jen ten fet.Jinak bez něj s nemáme co říci,náž vztah je o ničem.Mám ho ráda,protože jsem na nšj zvyklá,ale nedovedu si představit že by to byl můj životní partner.Mamča e bojuí,že mě pak opět vyhledá a že se nechám zlomit,jávím,že by to yl konec,nechci to.Potřebuji se načit být tvrdší,snad mi ta náprava v Nechanicích a dále v komunitě pomůže.Jinak v Nechanicích mi řekli,že čekací doba je měsíc,takže se tu v poradně určitě sejdeme. Romana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Romano, jsem ráda, že jste se ozvala. Musím říct, že se máte za posledních pár dní čím chlubit. Zvládla jste zajít do Káčka v Kolíně (a to dokonce s maminkou). Rozhodla jste se jít léčit. Vybrala jste si Nechanice. Domluvila jste si tam nástup. Teď si sháníte detox. To je opravdu hodně slušný výkon. Nevím, jestli jak Vám bylo, když jste šly s maminkou do Káčka. Jestli jste se třeba bála, nebo tak. A jaké to pak vlastně pro Vás bylo v tom Káčku, jak jste se tam cítila a jak se Vám s nimi povídalo? Přeci jenom je to asi jiné, mluvit s někým osobně, než takhle napsat do poradny. Psala jste, že do Nechanic můžete až za měsíc. Máte na tu dobu domluvené ještě nějaké další schůzky v tom Káčku? A přítel?