Pro Mendy k piku
Nikdo
Předem se omlouvám, že nepíšu přímo vám, ale chtěla jsem se jen zeptat Mendy, na nějaký její kontakt(třeba e-mail), protože si myslím, že mám ten samej problém a chtěla bych s ní o tom případně mluvit....tak jestli chceš tak se ozvi....můj e-mail je futureless@centrum.cz Myslím si, že máme naději, ale proč??

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, jestli tomu rozumím dobře, pak sháníte kontakt na Mendy - někoho, kdo se v poradně ptal na problém, který vnímáte jako hodně podobný tomu Vašemu. Jedním ze základních principů, na kterých naše poradna stojí, je anonymita. Z tohoto důvodu neposkytujeme o našich dotazovatelích žádné informace, tzn. ani emailovou adresu. Navíc tato poradna nefunguje jako chat. Záleží asi jenom na Mendy, jestli si bude dotazy pročítat a ozve se Vám. Kdybyste se však chtěla na něco zeptat naší poradny Vy, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntová.