ještě něco k otázce z 26.9.
Vendy
Dobrý den,dějuju za odpověď,fakt je že sem i uvažovala o tom ,že bych to taky zkusila,ať vím proč je najednou takový,ale mám docela strach,abych nebyla závislá.No tak to asi nebudu zkoušet.Ještě jsem se zapoměla zeptat na jednu věc.Je mi to trochu blbé,ale chtěla bych vědět jak je to na perníku ze sexem.Můj kluk o to vůbec nemá zájem,ani o líbání.Ptala jsem se ho jestli někoho nemá,říkal že ne.myslíte,že to je taky z toho perníku?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že není skutečně rozumné to zkoušet - na to byste pak nejspíš sama přišla, až by bylo pozdě a jediný výsledek by byl, že v drogách pojedete oba. Mám pocit, že si neumíte moc představit, jaké je to riziko a jak špatně se z toho dostává. Váš přítel bere drogy, pravděpodobně se potýká s (rozvíjející se) závislostí... zapomíná na Vaše narozeniny, chová se k Vám podrážděně a vytýká Vám věci, o kterých předtím nemluvil, nemá zájem o sex ani jiný fyzický kontakt s Vámi a jistě by se našlo víc takových věcí. Nezájem o sex může být způsobený drogami, i když takto přes internet to těžko mohu posoudit. Nepíšete nic o tom, že by přítel uvažoval o tom, že brát přestane a pravděpodobně bude ještě nějakou dost dlouhou dobu trvat, než si uvědomí, jaké mu pervitin způsobuje potíže. Nějak nemohu najít ve Vašem vzájemném vztahu nic moc, co by bylo pro Vás pozitivní a kvůli čemu byste měla důvod ve vztahu sestrvávat. Zkuste se zamyslet nad tím, co Vám ten vztah dává, spíš než nad tím, jak se Váš přítel změnil v důsledku užívání drog. Myslím, že byste na sebe měla být hodně opatrná - takový vztah sebou nese velkou řadu rizik a pokud je jeden z partnerů závislý, zdravý partnerský vztah, vzájemné porozumění a důvěra prostě fungovat nebude. Zatím přeji hodně štěstí.