Piko
Lenahama
Chcela by som sa spýtať,či sa môže piko kombinovať aj z marihuanou a aké to môže mať následky.Ako to pôsobí na uživateľa a či to nieje dosť nevhodná kombinácia.Kamarát to robí veľmi často a mám pocit,že mu z toho šibe a nie je uplne v poriadku.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, užívání jakékoli drogy je dost nevhodné, natož ještě tu drogu kombinovat s jinou. Je sice pravda, že když se hovoří o jednotlivých druzích drog, často se mluví o typických účincích, takže je možné odhadovat, jaký účinek bude mít i určitá kombinace drog. Ale jak říkám, je to pouze odhad. Marihuana i pervitin mohou potenciálně vyvolat psychickou poruchu. Jestli to Vaše "šibe a nie je uplne v poridaku" naráží na něco takového, pak by to znamenalo, že pro Vašeho kamaráda (ale i řadu dalších) to rozhodně "vhodná kombinace" není. A asi by bylo vhodnější vyhledat AT poradnu, psychologa a nebo psychiatra. S pozdravem, Gabriela Koryntová.