sestra v akci
dobry den,chtela bych poprosit o radu...muj bratr se sveril mame,ze bere pervitin.trva to pry asi tri mesice,jak casto nevim.muzete mi,prosim,poradit,jak by mela mamka postupovat?kam se obratit?je z okresu novy jicin.dekuji E.V.

Odpověděl:
Dobrý den, Vaší mamince bych doporučila, aby se pokusila zjistit si o pervitinu a užívání drog obecně nějaké informace (pokud je nemá). Jestli má přístup k internetu (nebo jestli jí je můžete vytisknout) doporučuji stránky www.odrogách.cz, kde je portál pro rodiče (mimojiné) přímo s návody jak se zachovat, o pervitinu a závislosti se může dočíst také na stránkách naší poradny, v rámečku pod vstupem - stimulační látky. Užitečné informace můžete také najít např. v knize nakladatelství Grada O rodičích, dětech a drogách (autor Martin Hajný) z r. 2001, nebo v publikaci sdružení SANANIM Devět rad jak ušetřit... z r. 2002. Nejlepší by bylo obrátit se na nějaké odborné zařízení, kde mohou poradit konkrétně jí i Vašemu bratrovi, doporučuji některé z kontaktních center(kontakty níže). Tato zařízení můžou navštívit spolu nebo každý zvlášť - jak se to bude hodit. Přeji hodně štěstí. Kontaktní centra Renarkon: Na příkopě 3210, Frýdek - Místek, telefon: 558628444 Ave: Ostravská 1628, Český Těšín, telefon: 558 736600 Renarkon: Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, telefon: 596638804 Pod slunečníkem: Hradecká 16, Opava, telefon: 553718487