experiment
máma
Zdravím Vás, předem píši, že čtu celou vaši webovou stránku ohledě drog , a to proto, že můj syn již od 15 let experimentuje s drogami tkzv., ale bohužel došlo to tak daleko, že byl vyhozen ze dvou stř. škol, měl porblémy s policií, nedávno jsem si pro něj byla na záchytce, ale nejhorší ze všeho je, že se mu změnila osobnost a vidím, že je na tom špatně a i on sám se cítí psychicky na dně-bral od marihuany, pervitin braun, anabolika,extázi to jsou které nám přiznal, několikrát byl pokus jít na detox- naposled mi utekl a teď ten dotaz- podala jsem předběžné opatření na Dgú,dále lečebna atd.- pokud si to až se trochu očistí uvědomí, vím , že to má být dobrovolné, ale je to sním špatné- jaký máte názor? a děkuji ,že jsem se mohla svěřit.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, chápu, že jste ve složité situaci a že hledáte možnosti, jak situaci řešit. Nicméně nemám pocit, že by byl pobyt v diagnostickém ústavu a nedobrovolná léčba nejlepší řešení. Myslím, že v tuto chvíli by bylo ideální, kdybyste mohla Vy sama probrat situaci s někým z odborníků osobně, mohla byste získat potřebnou podporu, informace a nalézt vhodnější postup, jak situaci řešit dál. Takto přes internet je dost složité, bez znalosti Vaší rodinné situace a bližších informací o Vašem synovi, dělat nějaké konkrétní závěry. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit kontakt na někoho z kolegů. Je to pro Vás jistě těžké a bylo by zbytečné, kdybyste na to byla sama. Můžete se podívat i na tento odkaz www.odrogach.cz, rubrika pro rodiče (stránky zaměřené na drogovou problematiku, s radami pro rodiče). Zatím přeji hodně štěstí a držím palce.