936705
Romana
Děkuji za odpovď a informace. Chodím právě do K centa v Klíně. Ve středu tam jde se mnou mamka a na vše se vyptáme.Ano nejsem rozhodnuta kam jít,bojím se Želiva a tak ten vylučuji,nedá se říci jestli se rozhoduji mezi Nechanicmi a Červ.dvorem,vemu to,co bude dříve.Není mi dobře,třeští mi hlava,mám deprese,Diazemam mi nestačí a Herouin už nechci,jenže sama to nezvládnu. Romana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Romano, jsem moc ráda, že jdete do toho Káčka. Jistě Vám poskytnou potřebné informace, abyste se mohla rozhodnout. Jenom si nedělejte iluze, že to někde bude ideální. Ono de facto všude - v každé léčbě (v léčebně i komunitě) - je potřeba pevný režim. A léčba sama o sobě není nic příjemného. Člověka tam nutí, aby na sobě pracoval. A ono změnit něco sám na sobě je často hodně obtížné. Určitě Vás při léčbě čeká spousta odříkání a mockrát budete muset zatnout zuby. Ale věřte tomu, že odměnu bude "sladká". Znám několik lidí, kteří i po letech abstinence vzpomínají na dobu strávenou v léčbě jako na jedno z nejlepších období. Samozřejmě záleží na tom, s čím do léčby půjdete. Obecně platí to, že čím víc do ní dáte ze sebe, čím víc se otevřete, tím víc Vám může dát. Tohle všechno ale závisí na tom, jestli opravdu máte odvahu to alespoň zkusit. To, že jdete do Káčka, svědčí o tom, že byste určitě ráda se svou situací něco dělala. Takže mě nezbývá než Vám držet palce a popřát hodně štěstí. Jinak budu pochopitelně ráda, když dáte vědět, jak dopadla ta Vaše schůzka. S pozdravem, Gabriela Koryntová.