Alienn
Dobry den,chtel bych se zeptat,marihuanu jsem zkusil asi 2x vzvote poprve pred 9mesici a naposled cca2-3mesice pozadu asi 2 "prdy"ale nic mi z toho nebylo..jenze pred tydnem jsem absolvoval prijmaci testy k PČR jejichž současti je i test na drogy(močí),pravde podobne laboratorní..z toho pline ma obava jestli test bude negat.nebo pozitiv.Predem dekuji za zodpovezeni

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Po třech měsících budou testy jistě již negativní, po jednorázovém užití je možné THC (účinnou látku marihuany) detekovat poměrně krátce. Po intenzivním předchozím užívání by se THC dalo zjistit i několik týdnů, ale to se Vás netýká. Testy se dělají obvykle ze vzorku moči, kdy se dá THC zjistit cca do 14 dnů, z krve se dá detekovat ještě kratší dobu. Takže nemusíte mít obavy. Jen na okraj - práce policisty se prostě s kouřením trávy opravdu neslučuje :)