opium 2
candy
Dobrý den, moc děkuji Vám za odpověď. Detox bych ráda navštívila, jsem od Hradce Králové. Bojím se, aby s mou léčbou nebyly spojeny jiné problémy. Aby např. nežádali o odebrání mého řičského průkazu či pozastavení řidičského oprávnění z důvodného podezření řízení pod vlivem návykových látek,(měla jsem již problémy s drogama před 7 lety a nepovolili mi udělat si řidičák - bez mého vědomí volala psycholožka mé lékařce, načež jsem musela rok chodit na testy s močí).Nechci ani do léčebny, kam se mě jistě budou snažit dostat. Prosím Vás tedy o kontakt na detox v HK. Obávám se však, že jde nejspíš o AT centrum, s nímž mám špatnou zkušenost právě kvůli tomu řidičáku. Také se bojím, aby neposílali zprávu ošetřujícímu lékaři. Bydlím na menším městě a nikdo neví jaké mám znovu po 7 letech problémy a ani nechci aby to kdokoli věděl. Opium jsem injekčně brala 3 měsíce, píchala jsem si 5krát i více denně,odvary z makoviny piji přes měsíc, cca asi z 250 makovic = litr a půl odvaru, kterými vydrží na 2 dny. Děkuji, opravdu se chci vyléčit a sama to nezvládnu. Candy

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Candy, vůbec nerozumím tomu, jak by mohla Vaše lékařka informovat někoho jiného o Vaší drogové závislosti bez Vašeho souhlasu. Pochopila bych to jen tehdy, když by Vám v té době nebylo osmnáct let. Ale to asi nemá v tuhle chvíli cenu řešit. Přesto je dobré vědět, že kdyby se něco takového stalo, můžete se obrátit na naší Právní poradnu A.N.O. (www.asociace.org, Koněvova 95, 130 00 Praha 3 - Žižkov, tel./zázn: 222 582 932). Ale teď k Vaší aktuální situaci - nechcete do léčebny, chcete jenom detox, nechcete AT centrum. Přeci jenom neznám úplně dopodrobna možnosti ve Vašem okolí, ale dala bych Vám kontakt na hradecké kontaktní centrum. Zkuste se obrátit na ně - telefonicky nebo osobně. Nemusíte se bát tam zajít a říct na rovinu, o co jde. Nejlepší by bylo dopředu zavolat a objednat se. Tady je adresa: Kontaktní centrum Laxus, Hradec Králové, Pospíšilova tř. 698, tel: 495513977. Oni mají jistě zmapovanou sociální síť ve svém okolí lépe, než-li já. Opravdu se tam nemusíte bát zajít. Držím Vám palce a přeju hodně odvahy. S pozdravem, Gabriela Koryntová.