prohlídka...
fetnička
Dobré odpoledne,chtěla bych se zeptat,v pondělí jdu podepsat prac.smlouvu a poté mě pošlou k lékaři na prohlídku.Né k mému,ale asi jejich firmy.Nevíte,zda se při takové prohlídce bere krev?Ano vím,že asi testy na drogy dělat nebudou,ale jde mi o to,aby neviděli mé ruce,respektivě žíly.Nějak se mi to vymklo a jsou dosti vidět vpichy a i modříny,což možná do té doby zmizí,ale ze žíly,která už má za sebou půlroční užívání je asi nepravděpodobné,že by si toho,jak vypadá nevšimly...tak jestli je to ve Vaší moci,byla bych moc ráda za Vaší brzkou odpověd,děkuji...přeji hezký den...

Odpověděl:
Dobrý den, vstupní prohlídka může probíhat u různých zaměstnavatelů různě, takže odhadnout, jestli Vám budou brát krev, opravdu není možné. Pro jistotu zkuste s touto variantou počítat a připravit se na ni. Můžete např. nabídnout ruku s "lepší" žílou, ale také si dopředu rozmyslete, co řeknete, pokud se vás na to budou ptát. (jak dlouho už drogy neberete, zda jste se někde léčila apod.). O tom, jak dlouho abstinujete ani jak Vám to jde nic nepíšete. Kdybyste měla dojem, že potřebujete v abstinování nějakou radu nebo podporu, můžete se obrátit na některé z doléčovacích zařízení, která tyto služby poskytují. Kontakty na tato zařízení najdete v databázi kontaktů na www.drogy.net (typ služby: následná péče)nebo v mapě pomoci na www.drogy-info.cz. Hodně štěstí.