Pervitin
Lenahama
Chcela by som sa ešte opýtať,môj priateľ berie pervitin,pár krát som si dala aj sním,ale mne to nič nehovorí.On otom rozpráva,ako by to bolo niečo úžasné.Zmenil sa a ja neviem ako sa mám sním porozprávať o tom.Chcela by som aby si to uvedomil a zmenil sa.Ako mu mám pomôcť...teda respektíve nášmu vzťahu.Rozmýšlam aj nad tým,že sa sním rozídem,lebo ma začal zanedbávať.V hlave má iba jedno.Myslím si,že by mu to asi bolo aj jedno,keby som ho nechala.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, píšete, že přítel bere pervitin. Vy jste ho s ním i několikrát vyzkoušela, ale (ZAPLAŤ PÁN BŮH!) nic Vám to neříká. Přítel se změnil, myslí jenom na jedno, a začíná Vás zanedbávat. Máte pocit, že by mu bylo jedno, kdybyste se s ním rozešla. A vážně v tuhle chvíli o rozchodu uvažujete. Rozhodnutí je na Vás. Nikdo nemůže v tuhle chvíli říct, jak by na rozchod partner reagoval, ale počítejte s tím, že mu to opravdu může být v tuhle chvíli jedno, ale stejně tak Vás může začít vydírat a mluvit o tom, jak Vy jediná mu můžete pomoct - lidé na pervitinu dokáží se svými blízkými obratně manipulovat ve svůj prospěch. Píšete ale také, že byste chtěla, aby si uvědomil, jak se změnil. Chcete mu pomoct. Je v tom však jeden malý háček: pomoct můžete jenom tomu, kdo o pomoc stojí a je si vědom toho, že ji potřebuje. V tuhle chvíli bych Vám poradila asi jediné - určete si hranice a svoji cenu. I to může být pro přítele jasná zpráva o tom, že možná někde něco není v pořádku. Buďte na sebe opatrná! S pozdravem, Gabriela Koryntová.