Mendy
ProsímVás nezlob te se,ale nemáte pravdu.Protože já sice chtěla bych se o to pokusit,ale nevim jesli se vůbec chci o něco takovýho snažit.Mě to psaní neuspořádává myšlenky,nic.Jenom tim dávám najevo,svět jednoho perníkáře. Psychyka se sice občas projevuje,už tim že já vnímám ten svět co žiju já a vnímám lidi kolem sebe.Na jednu stranu si říkám proč vám to píšu. A asi jen proto,že o tom nechci mluvit s ostatnímy,nechci snimy tadyto řešit a zároven to chci všechno někomu uplně říct.Myslim že je i jasný,že to píšu nakopaná nebo na déčku...Ale v tom máte pravdu že to potřebuju někomu říct,ale komu,Já?Já,co působí na všechny že je maximálně v pohodě a dodávám mnohdy i ostatním naději,ale přitom nikdo ani netuší co mě se odehrává v mysly a citech. Píšu jakobych se tim uplnbě trápila,ale mě to baví,když si to vezmu včerejší pátek,kdy normálně sem i jentak odpadla. Sla sem na záchod a najednou,zamotala se my hlava a fak se my všechno točilo a odpadla sem,asi 5 minut sem sedela na záchodě a bylo my uplně blbě a hned po tom sem si dala a pohoda,uplně sem lítala.Víte co,domu sem došla až ve čtvrt na 6 a to sem měla přijít ve 2 ráno. A bylo to bezvadný,fak mě to bavilo. No jsem z ústí nad Labem,ale teda nevim co vymyslet. To by mě fak zajímalo!! Jinak k tomu lékaři sem nešla a ani nepudu,jako když si to tak vemu tak já osobně nejsem schopná už přes rok si zajít ani ke gynekologovi. Jinka se změnilo asi jen to,že už 3.den sem se nesešla s přítelem a snažim si dávat zase do nosu,i když to taky nejde furt.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Mendy, V prvním dotaze jste psala o problémech spojených z braním. Mluvila jste o tom, že se Vám motá hlava a je Vám zle. Zmiňovala jste se o příteli. Další dotaz byl o tom, jaké bylo braní na začátku a jaké je to teď. Dotkla jste se i úvah o abstinování. Dneska píšete, že se sice chcete o něco pokusit, ale nevíte, jestli se o to chcete snažit. Nejste si jistá, proč vlastně píšete, možná pro to, že to potřebujete někomu říct, ale nemáte komu. Zmínila jste se, že lidem kolem sebe dodáváte naději, ale nikdo z okolí netuší, jak jste na tom Vy. Moc nerozumím tomu, co se stalo v pátek. Říkáte, že se Vám to vlastně líbí a pak popisujete, jak jste seděla na záchodě několik minut a bylo Vám zle - sama. Měla jste být doma ve dvě a přišla jste až ráno. Copak to nikomu nevadilo? U lékaře jste nebyla a ani tam nepůjdete. Je něco, čeho se bojíte? Mendy, neumím si dost dobře představit, jakou roli ve Vašich dotazech hraje to, že je píšete pod vlivem drogy. Ani mě moc nenapadá, co by Vám v tuhle chvíli mohla naše poradna nabídnout. Máte třeba Vy nějakou představu, co byste potřebovala? Samozřejmě můžete kdykoli do poradny napsat, jak se Vám daří nebo co se děje. Budu ráda. Možná by Vám ale přeci jenom pomohlo promluvit si s někým osobně. Určitě víte, že v Ústí funguje kontaktní centrum, tak co se zkusit obrátit tam? Byla jste tam už někdy? S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Určitě je lepší dávat si do nosu, než do žíly, ale přeci jenom ...