už jsem se k němu vrátil
to je jedno
jak jste mi poradil jsem se vrátil k tomu psychyatrovy a on mi řekl, že mi žádné nootropika nepředepíše a ani neporadí. moc bych vám byl vďečen, když by jste mi poradil nějakou medikaci pro zlepšení intelektu a paměti děkoji mnohokrát pane minaříku.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud chcete vylepšit svůj duševní výkon, tak první doporučení se týká životního stylu - žádný alkohol, žádná farmaka, která mohou poškodit paměť, zdravá, přiměřená strava, dostatek tekutin, přiměřený pohyb a tělesná aktivita. Když máte obtíže se soustředěním a neklidem doporučuju meduňku. Zklidní, paměť se po ní nezhorší. Farmakologickou podporu by měla zajistit kombinace piracetam (2,4 gramu denně, maximum dávky ráno), vitaminy B1 (3x1) a B6 (poslední jmenovaný doporučuju v kombinaci s Mg - Magne B6 3x1). Jedná se o volně prodejné léky. Pozorně si pročtěte příbalové informace. Stačí?