k dotazu 739701
Alice
Chtela bych vas jeste poprosit o radu nejakeho ambulantniho poradenskeho zarizeni, citim ze potrebuju s nekym mluvit. Uz nejakou chvili si preju snizovat davky, ale v praxi se mi to nedari, jako by nejaka cast mne chtea co nejvic´ porad, potrebuju se uvnitr sjednodit. Dneska jsem si dala kouksek subutexu a je mi spatne, rozhodne zadny hladky fungovani. Co vlastne muzu ocekavat, pokud bych proste vysadila uplne hned? Mne uz to tak s_re, aaaargggghhh, zavislost jde uplne proti vsemu, na cem mi v zivote zalezi... Ted samozrejme premyslim, jestli mate dotazu ke zpracovani tolik, nebo jestli ten muj je nejak "nezverejnitelny";) To je uplne fuk...za nejaky ten kontak predem dik. A vlastne i ten si zvladnu najit sama, jen jsem se potrebovala vypovidat....diky a.

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpověděla jsem Vám už ten předchozí dotaz. Myslím, že pokud byste chtěla vysadit sama a okamžitě, bez postupného snižování, tak Vám bude asi dost blbě, cca 4 - 5 dní, ale budete to mít rychle z krku. Obyčejně se ale stává, že pak člověku otrne a znovu si dá. Takže je dobré mít nějakou odbornou podporu i na období po překonání abstinenčních příznaků. Nebo vysazovat postupně, s pomocí Subutexu, kontakt na zařízení, kde by Vám mohli pomoci, jsem psala v odpovědi na předchozí dotaz. Mohu Vám poskytnout kontakty ještě na dvě další zařízení: Prev-Centrum o.s. Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233355459 http://www.prevcentrum.cz (tady je možné docházet ambulantně na konzultace, bez Subutexu, popř. lze využít i toho, že toto zařízení má dohodu s psychiatričkou sídlící nedaleko, která předepisuje Subutex a její pacienti dochází ambulantně na konzultace do Prev-Centra, aby měli psychologickou podporu) Denní stacionář - o.s. SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220803130 http://www.sananim.cz