programy
V.
Vážená Paní Orlíková, děkuji za odpověď , nepodařilo se mi odpovědět přímo k textu co jste mi napsala, každopádně jsem z Prahy, přítel užívá pervitin a zřejmě již několik let i z přestávkama bych to tipla tak na 10. Je mu 30 a mám pocit že on je typ člověka co to má svým způsobem pod kontrolou aby fungoval v normálním životě (práce, strava, spánek, já) ale jsou též sliby že přestane, koupila jsem v lékárně testy na drogy a někdy jsou pozitivní takže nedodržuje svůj slib. Děkuji za jakákoliv doporučení k odborníkovi. V.

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu Vám doporučit tento program: Denní stacionář - o. s. SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220803130 http://www.sananim.cz Je to ambulantní zařízení, které poskytuje ambulantní léčbu pro uživatele drog (buď formou strukturovaného tříměsíčního programu nebo v rámci individuálních konzultací) a také služby pro rodinné příslušníky a partnery. Takže můžete využít Vy i přítel. Nejlépe by bylo, kdyby se na konzultaci objednal přítel sám, co se týče jeho potíží. Případně, abyste tam dorazili společně. Každopádně by to mělo být jeho rozhodnutí, že tam půjde. Bez toho, aby on chtěl něco změnit, s tím bohužel mnoho nenaděláme.