Rozhodnutá
Mendy
Už sem Vám sem psala,s tím jak se my motá hlava a dělá zle. Jak ste se ptala dělá se to jenom mě,stýkám se staršími feťáky a nikdo z nich si to neumí vysvětlit. Včera sem se na sebe koukla do zrcadla,viděla sem hezkou holku.Hezkou,ale vybledlou s rozpíchanýma rukama a okousanýmy nehty, v tu chvíly my hlavou proběhlo,jak to všechno začalo tak nevině.Parta mladejch 15 letejch lidí co si zahulily a byla sranda,držely sme spolu a teď?Každej z nás si jede svou hru a sem tam držíme někdo z nás pospolu. Říkám si je mi 18? Jsem v druháku a ještě mě toho tolik čeká. Nemuselo se nic z tohodle stát,nemuselo my bejt takle hnusně,jak je. Nechci brát,ale to bych stim nikdy neměla začínat,miluju ten stav,ale miluju i život a nechci stratit to,co mě ještě čeká....Nevim co tím chci říct,ale prostě sem to musela napsat.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Mendy, k tomu, co píšete, není asi co dodat. Jedině Vy sama víte, jestli se chcete o nějakou změnu pokusit. A také jedině Vy tu změnu můžete udělat. Možná Vám takovéhle psaní pomáhá utřídit myšlenky, kdo ví. Napadá mě, jestli si přeci jenom nechcete o tom všem, co se děje, s někým popovídat. S někým, kdo by si Vás bez předsudků vyslechl a možná by dokázal položit ty správné otázky. Můžete o tom třeba zkusit přemýšlet. Kdybyste přeci jenom o něco takového stála, napište odkud jste, a něco vymyslíme. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: A co to motání hlavy? Zašla jste k lékaři? Změnilo se něco?