Testy
cami
Děkuji vám moc za odpověd. Jedná se o to,že už jsem se to dozvěděla od druhého člověk,poprvé jsem mu věřit chtěla,ale teď už takovou jistotu nemám. Pervitin si vzal údajně před měsícem,byla jsem zrovna na dovolené! takže jsem mu řekla že jestli mě nechce stratit,tak že zjistím všechno ohledně testů,a bude na ně muset jít,souhlasil,ale myslím si,že on si myslí že mě ještě nějak dokáže přesvědčit že si nic nevzal,že je to jen pomluva.Jen se teď bojím,že když je to už měsíc,tak že se to v testech neobjeví,chci konkrétně jen testy na pervitin. takže prosím o všechny informace.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, cami, píšete, že chcete zjistit, jestli si dal přítel drogu před měsícem. Abyste zjistila, jak je to s možnostmi detekce pervitinu po jednom měsíci, zkuste si zavolat na Toxikologické informační středisko 224 919 293 nebo na Toxikologickou laboratoř 224 961 111. Tam by Vám také mohli říct, kam se můžete obrátit v místě Vašeho bydliště. Rozumím tomu, že chcete vědět pravdu. Otázkou ale zůstává, co uděláte po té, až se výsledek dovíte. Když bude positivní, tak se rozejdete? Začnete přítelel kontrolovat? A co když bude výsledek negativní? Znamenalo by to, že Vy jste ho podezírala neprávem. A budete mu potom věřit? Co budete chtít zkontrolovat příště? Opravdu to zvažte. Možná není tolik důležité, jestli si před měsícem dal nebo nedal, jako to, jestli si dokážet navzájem znovu začít důvěřovat. Určitě oba víte, jak obtížné je získat ztracenou důvěru. Bývá to běh na dlouhou trať. Někdy je k tomu potřeba pomoc odborníka, někteří to dokážou sami. Ale může se stát, že vztah důvěry mezi sebou lidé už nikdy neobnoví. Přeju Vám hodně štěstí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.