piko
Tom
dobrý den,teď jsem se náhodou dostal k PC a našel vás tady,tak toho využiju.Střílím si piko a asi nedělám dobře ,jenže mi už nic jiného nezbývá.Víte ono je to celkem fajn,akorát když si vzpomenu co všechno už jsem udělal,tak je to dost hrozné.To si pak říkám ,jak to asi všechno skončí? atak se rači znovu nastřelím a je zase všechno O.K.I lidi se kterýma jedu jsou v pohodě,jenže my spolu ne jenom bereme,ale taky děláme peníze a s toho mám vlastně taky strach,protože už pár věcí nevyšlo a chytli nás...Domů už nemůžu,možná ani nechcu,všechny jsem sklamal a taky je mi trapně,něco jsem tam ukradl....A tak už vlastně nikoho nemám,ani kvůli koho přestat,no a tak to asi nemá cenu.Rozumíte mi?Já bych chtěl,aby se to všechno s pikem nikdy nestalo,jenže to nejde.Tak co teď?Vydržet se to dá jedině nastřelený,jinak ne.

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že Vám Vaše situace připadá bezvýchodná a že se střízlivosti raději vyhýbáte. Nicméně já to vidím trochu optimističtěji. Není pravda, že nemáte nikoho, kvůli komu abstinovat. Kromě toho, že můžete abstinovat kvůli sobě, tak ani o svoji rodinu jste nepřišel definitivně. Věřte, že je spoustu lidí, kteří byli v podobné situaci jako vy, pak se rozhodli jít léčit a v rámci léčby se snažili dát dohromady vztahy, které během braní drog nějak poškodili a podařilo se jim to. Vy momentálně vězíte v koloběhu způsobeném braním drog a vyhýbáním se abstinenci a nějaká cesta (nebo aspoň pohled) ven se Vám zdá těžký. Na druhou stranu si ale svoji situaci pěkně uvědomujete. Byla by škoda toho nevyužít, nečekejte, až si naděláte víc potíží (které pak budete muset napravovat) nebo dokonce skončíte ve vězení. Zkuste se jít léčit teď a věřte tomu, že napravit jde leccos, když jeden chce. Přeji hodně sil a hodně štěstí.