podezreni ze syn kouri travu
kada
Mam podezreni, ze muj 14-lety syn kouri travu. Jake mohu podstoupit vysetreni abych zjistil objektivni pravdu, abych mohl zasahnout primerenym zpusobem. Jsem z Pribrami, na koho se mam pripadne obratit. Diky za radu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, bohužel na základě jakého synova chování jste získal podezření, že syn kouří trávu. Změny nálad a chování u dospívajících mohou být způsobeny i jinými problémy, než užíváním drog. Bohužel neznám konkrétní situaci, takže to nemohu takto přes internet posoudit. Myslím, že před tím, než se rozhodnete k testování na přítomnost drog, by bylo nejlepší vše zkonzultovat s odborníkem. Je dobré se rozmyslet, zda je testování skutečně nezbytné, pokud se k němu rozhodnete, tak je potřeba vědět, jak se zachováte v případě pozitivního/negativního výsledku testu, je potřeba vědět, jak jednotlivé typy testování fungují a jakou informaci z nich vlastně získáte. V Příbrami bych Vám doporučila se obrátit nejspíše na kontaktní centrum (zařízení pro uživatele drog, poskytují i poradenství pro rodiče a rodinné příslušníky a můžete s nimi situaci probrat a najít nejvhodnější postup) Kontaktní centrum Nám.T.G.Masaryka 1, Příbram, 261 01 telefon: 318 622 010 Petra Belková http://www.caritas.cz Přeji hodně štěstí.