problémy s dýcháním po pervitinu
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím by mohlo byt způsobeno (a o co vlastně jde), pokud po pervitinu mám pocit, že se nemůžu dostatečně nadechnout. Jako by byly plíce malé. Nemusí to souviset, ale asi se to obvykle projevuje po nedostatku pohybu během intoxikace. Připadá mi to jako problém s vyrovnáním tlaku. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Může to souviset s tím, že pervitin zvyšuje krevní tlak a tep, tělesnou teplotu a že v intoxikaci stoupá dechová frekvence. Takže máte pravdu, že je to něco jako "problém s vyrovnáním tlaku". Také mě napadá, že to může být i množstvím spotřebovaných cigaret v průběhu intoxikace - většina lidí, kteří berou drogy, také kouří a intenzita kouření se v intoxikaci obyčejně zvyšuje. A to pro Vaše plíce asi také není jednoduché. :) Pokud by se ty potíže s dýcháním nějak horšily nebo přetrvávaly i po odeznění intoxikace, tak by bylo možná skoro na místě uvažovat o návštěvě doktora.