Popis ve správnou chvíli
drchleba
Ahoj zdravym všechny co zajímá život s drogama konkrétně s pervytinem.Je sice prada že tohle je konec ale není to tak lehký každej člověk nejdřív musí spadnout na to pomyslný dno a chtít žít.Tahle stoka má trvání než se ukáže jako svyně co my vzala všechno .Konkrétně u mě je to 5 let .Celích 5 let mizim jako pára a strácim jedmo po druhym než si řeknu já mám problém.S tim se mi nechce dál žít.Nejtěší je si věřit a já si věřím .Začnu od konce a dostanu se na začátek se školou která mi vzala a dá mi toho mnohem výc a to je hrdost a sebevědomí. Na závěr mít tak silnou vůli že si člověk řekne začnu od nuli a dokážu si svoje kvality to je to co dělá z lidí osobnosti. podpis já Patrik N.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpověděl:
Dobrý den Patriku, už jsem odepisovala na Vaší část dopisu, kterou jste psal včera s mámou. A pořád platí, co jsem psala: vypadá to, že jste rozhodnutý přestat s pervitinem. A věřím Vám, že když budete opravdu chtít, že to dokážete. Je dobře, že si i Vy věříte, a myslím, že Vám tahle zkušenost může dát nejen hrdost a sebevědomí, ale i pokoru. Pokoru, se kterou si přiznáte, že máte problém. A že máte i na to, říct si někomu o pomoc. První krok už tedy máte za sebou. Tak co dál?