pervitin
yxtina
Takže bych začal asi takhle ted jsem doma já a pervytin do naší slušný rodiny nepatří!Kdybych ti měl říct svůj názor nato čemu jsem podlíhal řekl bych ti je to pro blbečky a skoncoval jsem s tim nadobro! Chtěl bych ti říct že moje cíle jsou dohnat tu dobu kterou jsem spal!Budu pracovat především na sobě cvyčit, hledat si práci starat se o rodinu a konečně být frája jakej sem byl než sem se dal na tuhle špatnou cestu.Tím bych to uzavřel a můj nazor je že jsem skončil se špatnou kapitolou svého doted špatného života. Ps.už to nikdy neudělám Patrik Nejezchleba:syn p.Aleny.....ted zas já,p.Geblerová..jsem to já Alena.Syn vám napsal co momentálně cítí a považuje za správný.Přišel sám a napsal mi dopis v kterým se vyznal ze své touhy přestat s drogama a vůlí chtít přestat a že si mě váží jako matku.Nevím co si mám o tom všem myslet...pravda je taková,že z toho co napsal mu věřím,že mě má rád...to jsem ostatně věděla celou dobu i když mi ubližoval,ale jeho doznání že má v ůmyslu přestat mě sice těší a bylo by to pro mě požehnání asi od boha,že se na demnou někdo slitoval a dá mi sílu začít znova žít...ani už to neumím.Funguju jako robot na klíček....chci mu věřit,ale myslím si,že je to dost těžké a jestli opravdu má odhodlání přestat,tak mu přeju at mu to vydrží a at už konečně začne žít!!!!!!!!!!!!!!...a dá se žít a užívat si života i bez drog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....to je asi vše,,,dnes se mi bude možná lépe usínat,ale já asi nebudu už nikdy vyrovnaný a klidný člověk....!..i když bych chtěla..mám co dohánět...zatím se mějte a já se zase ozvu..Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Patriku, četla jsem Váš vzkaz a těší mě, že jste rozhodnutý přestat s pervitinem. Věřím, že když budete opravdu chtít, že to dokážete. Chcete na sobě pracovat a dohnat dobu, kterou jste spal. Zní to hezky, ale mám dojem, že několik takových pokusů zvládnout to sám už máte za sebou. Co třeba nějaká léčba? Zvažte to a držím palce! (Kdybste se rozhodl, že s tím chcete opravdu něco dělat a chtěl byste vyhledat nějakou pomoc, zajděte k vám do Káčka a domluvte se tam, jaká léčba by pro vás byla nejvhodnější. Nebo můžete zavolat i na naší poradenskou linku: 283 872 186.) I Vám přeji dobrý den Aleno, rozumím, že máte radost z toho, co Vám Patrik napsal. Nerada bych Vám tu radost kazila, ale pokud to opravdu myslí vážně, je třeba, aby pro svou abstinenci něco opravdu udělal, ne o tom jen mluvil. A v tuhle chvíli je také skutečně třeba, abyste Vy byla DŮSLEDNÁ a dodržela všechno, na čem se dohodnete! I já věřím, že Vás má rád a vím, že Vy máte ráda jeho. Udělejte OBA něco proto, aby Váš vztah byl normální a ne devastovaný drogama... Na konci píšete, že "já asi nebudu už nikdy vyrovnaný a klidný člověk....!..i když bych chtěla". Je to stejné, jako s Patrikem, pokud opravdu chcete, máte šanci s tím něco dělat. A i Vy víte co. Tak držím oběma palce, abyste udělali, co je potřeba!