Pervitin
obelix.cz
Mam kamarádku a mám ji moc rád. Je vše co mám. Od 14 do 16 smažila. 1-3 denně si píchala pervitin. dávky newim. Dostala se z toho 6 měsícu byla čísta a ted znova zacala... Chtel jsem se zeptat jak ji muzu pomoct, jsem zoufalej.. protoze to je silnejsi nez ona a newim co mam delat.. Mám dost velké zdravotní problemy... prosím pomocte.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o kamarádku obavy. Nicméně v tuto chvíli je nejpodstatnější, aby ona sama chtěla opět s drogami přestat. Zkuste s ní o tom promluvit, říct jí, že o ní máte strach a že by byste jí chtěl pomoci se z toho dostat. Pokud by měla o Vaši pomoc zájem, tak jí můžete nabídnout kontakt na naši poradnu nebo mi můžete napsat, odkud kamarádka je, a já bych Vám mohla poskytnout kontakty na někoho z kolegů, na koho by se mohla obrátit. Pokud brala pervitin předtím dva roky injekčně, sama sice zvládla půl roku abstinovat, ale teď do toho spadla znovu, bude větší šance, že se jí podaří přestat znovu, když bude mít nějakou odbornou pomoc. Zatím přeji hodně štěstí.