legalizace drog seminarni prace
zidle
Ahoj, dneska uz asi 3 hodiny hledam na internetu souvisejici clanky spojene s legalizaci drog, ovsem bezuspesne. Bohuzel se v tomhle tematu moc neorientuju ale velmi me zajima a take hlavnim duvodem meho zajmu je seminarni prace, ktera musi obsahovat nejene 15 stranek a bez ni nedostanu zapocet, takze je pro me velmi dulezita. Vim, ze pisu do drogove poradny pravdepodobne urcene pro drogove zavisle, ale i pres to doufam, ze mi poradite. Mohli byste me prosim odkazat na nejake internetove stranky, ktere me poslouzi k vypracovani me seminarky, nebo na nejakou odbornou literaturu, ovsem na takove informace ktere jsou objektivni! Dekuji mnohokrat s pozdravem Magdalena

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Magdaléno, vůbec nevadí, že jste se se svým dotazem obrátila na naši poradnu. Je sice pravda, že Vám onu práci na 15 stránek nenapíšeme, ale odkázat Vás na kvalitní zdroj informací není žádný problém. Nevím sice, jestli Vám jde o legalizaci marihuany, nebo jakýchkoli drog, ale snad bude pro začátek pár odkazů stačit. Takže bych Vám doporučila: www.drogy-info.cz - když do políčka vpravo zadáte slovo legalizace, vyjede Vám řada článků (mě jich to dneska ukázalo 179). Jsou seřazeny podle data vydání a odkazují na originální texty. www.drogy.net - i tady zajdete do políčka pro vyhledávání slovo legalizace a vyjede Vám několik článků a dole dokonce odkaz na knihovnu. V ní je vyjmenováno 6 děl, která se věnují přímo otázce legalizace (některá jsou dokonce v angličtině). Snad Vám to bude takhle stačit. Kdyby to bylo málo, napiště znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.