Pomoc
Misugge
Dobrý den, kamárád je závislý na pervitinu. Chce se léčit, ale chodí do práce, kterou nechce opustit (v práci netuší, že užívá drogy). Tudíž se nemůže zůčastnit žádného odvykacího programu, který vyžaduje absenci v práci. Můžete mi poradit kontakt např. na nějakého psychologa v Mladé Boleslavi, který se zabývá problematikou drog? Nebo jiný způsob jak mu pomoci? Předem díky za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel jsem nenalezla kontakt přímo v Ml. Boleslavi, kde byla před nedávnem ukončena činnost kontaktního centra pro uživatele drog. Nicméně Vám mohu posyktnout kontakt na občanské sdružení Semiramis, které provozuje kontaktní centrum v Nymburce, což by pro Vašeho kamaráda mohlo být relativně dostupné a hlavně se toto sdružení chystá znovu otevřít podobné centrum i v Ml. Boleslavi. Pravděpodobně budou mít i kontakty na psychoterapeuty v regionu, kteří se zabývají drogovou problematikou. Přeji hodně štěstí. Kontaktní centrum Nymburk Semiramis, o.s. Velké valy 995, Nymburk, 288 02 telefon: 325 514 424 http://os-semiramis.cz