varování
da
Dobrý večer,chci poradit jak a kde bez obav nahlasit prodejce drog?Nemohu jit na polici ve svém městě,neboť jsem byla varována,že tím můžu ohrozit i svou rodinu.Vím totiž že mají nad sebou policejni ochranu pravě ti prodejci.Drogy mi ničí již 15let trvající manželství,kdy před 3roky manžel začal mít zdrav.,pracovní a finanční problémy,tak mu nabídli drogy,které měly vše vyřešit.Zatím to ničí mě!Jak s tím bojovat,aby to děti a ostatní nepoznali?Léčit se jít nechce,prý to má pod kontrolou a po každém jeho stavu vždy s tím prý končí-už přestávám věřit a musím to řešit-poraďte,kde a s kým?Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, v takové situaci určitě potřebujete pomoc a podporu. Můžete se obrátit na zařízení, která poskytují služby (kromě uživatelům drog) také jejich příbuzným a blízkým. Jde především o kontaktní centra a ambulantní poradny, popis těchto zařízení najdete na úvodní stránce této poradny v rámečku pod vstupem v rubrice Pomoc a léčba. Konkrétní zařízení vám můžeme poradit, když nám dáte vědět z jakého regionu pocházíte, nebo si je můžete vyhledat v databázi kontaktů na webových stránkách www.drogy.net, nebo v mapě pomoci na adrese www.drogy-info.cz. Co se týče informování policie, existuje elektronická schránka důvěry, kterou provozuje Ministerstvo vnitra ČR, můžete napsat tam (adresa: pvisova@mvcr.cz). Přeji hodně sil.