P
ivana - vychod
jak dlouho vydrzi piko v krvi? muzou mi na nej prit pri beznym odberu krve? a je lepsi si dat pedro nitrozilne nebo nosem? lidi co si to pichaji nekdy rikaji ze pichani je lepni protoze si tak neleptaji nos (vim ze nejlepsi je nebrat vubec)

Odpověděl:
Dobrý den, pervitin je rozpoznatelný v krvi do tří dnů po jeho užití. Jak správně píšete nejlepší je pervitinu se vyhnout, ale chcete-li porovnávat dva způsoby aplikace, je injekční užití ještě rizikovější než šňupání. Vzhledem k tomu, že k pervitinu přijdete těžko jinak, než na černém trhu, nebudete tedy znát jeho složení. Aplikovat si neznámou látku, často opravdu s prapodivnými příměsemi přímo do žíly je rizikové, nejen kvůli případnému poškození žilního systému (záněty apod.), ale i kvůli tomu, jak rychle můžou všechny tyto látky ve vašem těle začít účinkovat.