extáze
Eiffel
Dobrý den, nedávno jsem se rozhodl si tak trochu zaexperimentovat. Pozvali mě přátelé, s nimiž jsem se setkal po delší době. Užili jsme extázi. Líbilo se mi to. Když jsem ale později o celé té akci přemýšlel, a poté, co mi tito přátelé sdělili, že podobné ''dýchánky pořádájí častěji (snad 1krát za týden), začal jsem se o ně trochu bát. Jsou mé obavy zbytečné nebo ne?Díky za odpověď.Zatím jste jediní, na koho jsem se v tomto směru obrátil a tak se budu vašimi radami také řídit...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi není ve Vašich silách ovlivnit, jestli spolubydlící a další osoby budou brát drogy, nebo ne. Bez ohedu na to, že o něj máte obavy. Pokud bere extázi, pervitin nebo podobné věci 1x týdně, je to přeci jen "zábava", které věnuje poměrně dost času i peněz. Co je ale důležitější, jestli se obáváte o sebe a jestli chcete v takových experimentech pokračovat. Myslím, že na první pohled má nadhled i mnoho silně závislých lidí, hlavně pokud s nimi mluvíte v momentě, kdy mají drogy dostatek, podle toho, kolik potřebují. Vy byste si měl ale ujasnit svůj vlastní postoj k takovým experimentům a přiznat si, jestli nad nimi taky dovedete mít nadhled, ale skutečný, a jestli Vám to za ta rizika stojí.