Tráva
kuku
Syn pořád kouří - trávu - všeobecně řečeno a po dobrém ani po zlém se to s ním nedá řešit. Zajímalo by mě jak dál a taky do jaké míry je na této lehcé droze závislý. děkuji kuku

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, i na trávě je možné vypěstovat si psychickou závislost, takže je dost pravděpodobné, že jestli ji syn kouří denně, určitá závislost tam bude. Důležitější ale asi je, že Vám to způsobuje problémy ve společném soužití a komunikaci. Nepíšete moc podrobností - např. jestli syn bydlí s Vámi, co dělá, jestli si marihuanu pěstuje nebo ji kupuje, v tom případě za čí peníze atd. Pokud bydlíte ve společné domácnosti, existují určitě způsoby jak toto soužití upravit podle pravidel, která by vyhovovala i Vám, jen je třeba je pak pečlivě dodržovat.