Psychoza
weida
Dobrý den,za jak dlouho zmizí psychoza po pervitinu? Dala jsem si v neděli a zatím mě drží pocit,že mě někdo sleduje.Za jak dlouho to může zmizet?? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, to se dá přes internet dost těžko posoudit. Záleží na tom, jak dlouho berete, jestli kromě pervitinu berete ještě něco dalšího, jestli máte nebo jste měla nějaké psychické potíže nesouvisející s drogami, jestli už jste se někdy do toxické psychózy dostala... Obvykle příznaky odezní do čtrnácti dnů, pokud od té neděle abstinujete. Může se ovšem stát, že to nepřejde, i když nebudete brát. Pak je docela na místě vyhledat psychiatra. Takže si teď dejte pauzu, pokud možno od všech drog, snažte se o nějaký pravidelnější denní režim a rozumnou životosprávu. Kdyby to do pondělka nepřešlo ani se to nijak nemírnilo, tak napište znovu a zkusíme něco vymyslet. Jen upozornění na závěr - pokud se Vám na pervitinu něco podobného stane, má to tendenci se to při dalších užitích stimulačních drog opakovat.