chjo
Zuzie
Zdravim..Matka pije alkohol,vim to už delši dobu ale od doby co jsem po operaci se jeji piti ještě vic zhoršilo,posledni rok dva alkohol konzumuje s leky.Ať je to neurol,brufen nebo leky na jeji nemoc.Bohužel nevim co dělat.Když se hodně opije tak se dostane do stavu kdy nemluvi ale křiči a každeho kdo je doma uraži, už mě i napadla jen proto že jsem si přivedla kamaradku.Jeji opilecke řeči a řev se odraži na mem zdravotnim stavu ktery se postupně zhoršuje.Kvuli jejimu piti jsem ztratila přitele,kamarady..Nevim kam se obratit o pomoc..Předem děkuji za odpověd F-M

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že takto přes internet asi Vaši složitou situaci nevyřešíme. Nepíšete moc informací o sobě ani o Vaší matce, takže poradit něco konkrétního nejspíš nebudeme umět. Napadlo mě, že by asi nebylo od věci to s někým zkonzultovat osobně. Existují organizace, které se zabývají poradenstvím pro rodiny závislých nebo je možné se zajít poradit i do nějakého zařízení, které se zaměřuje na léčbu závislosti na alkoholu. Pokud byste mi napsala, odkud jste, mohla bych Vám poskytnout kontakt na někoho z kolegů. Zatím držím palce a pokud byste chtěla v rozhovoru pokarčovat, napište mi o sobě a Vaší situaci více podrobností.