dlouhodobe uzivani
myspulin
pro p. Orlikovou Zdravotni duvod je samozrejmym duvodem k zastaveni uzivani skodlivych latek. Ac se to zda protichudne, jinak jsem velkym zastancem zdraveho stylu zivota, cviceni, zdrava strava atd. Prosim o ten kontakt, to by mi udelalo velikou radost! Dekuji :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžu Vám nabídnout kontakt v Praze (nevím bohužel, odkud jste, takže pokud byste potřeboval kontakt někde jinde, tak už to s výběrem lékaře bude horší, ale snad bych Vám někoho našla). Jinak s tím zdravým životním stylem - to se skutečně moc neslučuje... I když je pro Vaše zdraví lepší, když občas berete a jinak se snažíte žít zdravě, než kdybyste to nedělal. Ale obávám se, že v konečném důsledku Vám to výrazně nepomůže :) MUDr. Vratislav Řehák Nuselská poliklinika Táborská 57, Praha 4 - Nusle Je nutné telefonicky se objednat (Po-Čt, 9:00-12:00) Telefon 234 091 142. Přeji hodně štěstí.