pomoc?
luca
Dobry den, chtela jsem se zeptat, zda se da lecit zavislost na pervitinu lekama a jestli nemate kontakt na cloveka, ktery se timto zabyva a pouziva alternativni metody? Nejlepe okoli Humpolec, Havl. Brod. Moc dekuju za odpoved a preji hezky vecer, Lucie

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím o žádné medikaci, která by se předepisovala při závislosti na pervitinu jako takové. Pokud se při léčbě závislosti zjistí nějaké závažné psychické problémy, tak je pak na posouzení lékaře, jestli v takovém případě předepíše léky na konkrétní potíže. Takže žádný konkrétní kontakt na někoho, kdo by léčil závislost na pervitinu pomocí léků, nemám k dispozici. Nevím úplně, co myslíte alternativními metodami, ale obecně platí, že pokud chce někdo přestat brát drogy, tak do toho musí vložit nějakou energii a úsilí a musí sám chtít situaci změnit. Bez toho to bohužel nejde a nelze to vyřešit nějakým podáváním léků. Ve Vašem regionu Vám mohu poskytnout kontakt na tato zařízení, kde by bylo možné situaci zkonzultovat a poradit se o možnostech léčby: Kontaktní centrum U Větrníku U Větrníku 17, Jihlava, 586 01 telefon: 567310987 http://www.jihlava.cz/charita Spektrum - kontaktní centrum Žižkova 8, Žďár nad Sázavou, 591 01 telefon: 566 620 098 http://www.spektrum.kolping.cz