žloutenka a pervitin
šestlinka
ahoj poradno, o prazdninach sem trochu ujela a několikrat si dala pernik nitrozilne ale to by nebylo to nejhorsi, vic me znepokojuje to, ze sem si davala z buchny po jednom kamaradovi. on tvrdil ze nic nema ale az ted sem si zacala uvedomovat co se muze stat.navic ta inzulka byla kamaradky ktera ji jednou pouzila a pak nam ji dala my sme se nekolikrat nastrelili a pak nam kamarad nabral zredeny pernik do sve inzulky a dal to na lzicku z ktere jsme si to nabirali......v tu chvili mi to bylo jedno takze sem to neresila a ze v inzulce zustala krev protoze sme nemeli vodu na vyplach sem taky neresila ale ted sem zacala mit priznaky chripky ackoli chripku nemam a na netu sem si precetla ze podobne priznaky ma zloutenka c.....tak sem se chtela zeptat kdy bych si mela dojit k doktorce na odbery (prvni pouziti spol. jehly bylo asi v polovine srpna a posledni prvniho zari) aby to melo nejaky vyznam a kdyz je doktor vazany slibem mlcenlivosti tak jestli to muze rict rodicum pokud nejsem plnoleta...ja sem neuvazovala ze bych rekla jak se to stalo spis sem to chtela hodit na pohlavni styk, ale stejne.......moc moc dekuji......

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to jste si neujela "trochu" ale pořádně. Moc se nedivím, že jste tím znepokojená, to je docela na místě. Žloutenka typu C se projeví v testech na protilátky až za několik měsíců. Měla byste počkat tak 3-4 měsíce, než půjdete na testy. Pokud by byly pozitivní, musel by to lékař hlásit na hygienické stanici, rodičům byste to měla v takovém případě říct spíš sama. Negativní testy by nikomu sdělovat neměl. V každém případě, kdyby Vás zase napadlo zase s někým sdílet stříkačku, dobře si to rozmyslete, abyste neměla na svědomí ještě někoho dalšího. Doporučovala bych také přečíst pečlivě informace o bezpečném braní.