Verča
Dobrý, chtěla bych se zeptat jak dlouho se dá z moči poznat perník. Za jak dlouho může být člověk čistý od perníku. Záleží aj na délke braní? a eště jeden, kde je v Brně léčebna?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Uvádí se, že pervitin se dá detekovat z moči 3 - 21 dní, s tím, že obyčejně se testy negativizují do týdne od posledního užití. Závisí to i na délce a intenzitě předchozího užívání, pokud se jednalo o dlouhodobé intenzivní užívání, bude se doba pohybovat spíše u horní hranice, pokud se jedná o jednorázové užití, budou testy negativní během pár dní. V Brně je možné se obrátit jednak na o. s. Podané ruce, které nabízí několik služeb v oblasti drogových závislostí (více informací najdete na www.podaneruce.cz, ohledně výběru léčby by poradili v Kontaktním centru). Také Vám posílám kontakt na psychiatrickou kliniku FN Brno, kde je možné absolvovat detxifikaci nebo ambulantní léčbu. Dlouhodobou rezidenční léčbu ze závislosti lze absolvovat v řadě léčeben a terapeutických komunit, ale žádná z nich není přímo v Brně. Psychiatrická klinika FN Brno Bohunice, specializovaná protidrogová ambulance a detoxifikace Jihlavská 20, Brno, 635 00 telefon: 532232078 fax: 532232084 MUDr. Lucie Pilařová http://www.fnbrno.cz