Chat alkoholiček ( pro Báru Orlíkovou)
boon
Proč potřebuji kontakt na nějaký chat alkoholiček??? Moje žena je momentálně hospitalizována u Apolináře, a já nějak nezvládám situaci. Jedná se hlavně o naše dět i16 a 17 let, jejich stav není úplně v pohodě a já bohužel nemám tu sílu jim dodat naději a elán( sám bych to potřeboval). Myslel jsem si, že bych na chatu mohl leccos pochopit, celou problematikou se zabývám už poměrně dlouho, ale nikdy jsem v té situaci nebyl a na spoustu otázek nějak nenacházím odpověď. Takže pomoc potřebuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že v takovém případě by bylo ideální se obrátit na někoho z odborníků osobně. Obávám se, že na nějakém chatu byste asi nezískal žádné užitečné informace. Pokud vím, tak při Apolináři existuje o. s. ANIMA, které je zaměřené právě na práci s rodinami závislých - tedy nabízejí konzultace pro rodinné příslušníky těch, kteří mají problém se závislostí (rodiče, partnery, děti). Mám za to, že obrátit se na ně, by byla ideální varianta. Jednak byste získal potřebnou podporu, informace, jak probíhá léčba a na co se připravit po manželčině návratu, jak nejlépe o tomto tématu komunikovat s dětmi... Případně je možné přijít na konzultaci i s dětmi, aby se ony přímo dozvěděly, co se děje a co se bude dít. Více informací včetně kontaktu najdete www.anima-os.cz. Služby tohoto sdružení jsou hrazené z grantu a jsou pro klienty bezplatné. Držím celé rodině palce, abyste to zvládli.