JAK POMOCI
syn bude propuštěn z odd.detox,má dohodnutou ústavní léčbu s nástupem cca za 3 týdny,nemá zatím kam jít,u matky být nemůže.existuje nějaká ubytovna nebo něco podobného pro takovéto případy

Odpověděl:
Dobrý den, ubytovny bohužel pro takové případy neexistují. V této situaci těžko něco poradit. Jedním řešením může být zkusit se domluvit tam, kde syn absolvuje detox, zda není možnost, aby nastoupil mezitím někde u nich na oddělení - jde-li o psychiatrickou léčebnu. Také se můžete spojit s léčebnou, informovat je o situaci a zkusit posunout termín nástupu. Nebo najít léčbu, kde by ho přijali dříve, myslím, že čekací doby na místo v léčbě jsou nyní kratší než tři týdny. Další variantou může být intensivní podpůrný kontakt v nějakém ambulantním zařízení (např. docházka každý den) - ale to je dost náročné, pokud nemá dotyčný kde spát, je dost těžké (až nereálné) vydržet abstinovat. Kontakty na léčebny najdete v mapě pomoci na www.drogy-info.cz nebo v databázi kontaktů na www.drogy.net. Hodně štěstí.