Trava a Piko
topim
1:Travu fajcim asi 7 rokov s toho posledne 4 roky intenzivne to znamena kazdy den(niekedy aj 3krat denne). Teraz uz nefajcim,lebo po uziti vobec nerozpravam, mam strach s ludi a niekedy sa az cely trasiem(stiha), hlavne hohy a ako keby som zabudol chodit Chcem sa opytat do akej miery som si(predpokladam ze asi,mam problem so sustredenim,tazko sa mi nieco uci...)poskodil mozog a ci sa jedna o poskodenia TRVALE. 2:Lenze, ked som prestal pravidelne fajcit travu, zacal som brat pravidelne: prve 4 mesiace ecko(raz do tyzdna) a po tych 4 mesiacoch pernik. Piko uz berem nieco vyse roka, pravidelne 2krat do tyzdna, niekedy 3krat a aj tyzden v kuse(len do nosa) a myslym ze ak by som mal na to peniaze tak asi kazdy den. Dokazem si priznat, som asi najskor na tom zavisly.Chcem prestat,ale sam,nechcem navstivit ziadne centrum a nic podobne.Dovod: chodim do skoly(3rok na VS)a zatial to nikto nevie,nechcem aby sa to prevalilo a zistili to fotrovci!No nemozem si pomoct.Vzdy ked pride vykend tak si dam,nie preto,ze musim,ale preto,ze som nadobudol pocit,ze sa jednoducho neviem bavit,vsetko je nudne, kazda tema,vsetci ludia,len tak pozeram,som uplne negativny.A preto si vzdy dam ten smradlavy debilny pernik.Ako vlastne prestat?,a zbavit sa tych pocitov(ze vsetko je nudne...)ktore ma"zenu"brat piko?Zabudol som este povedat,ze aj dost pijem,na piku menej ako normalne,lebo mam stiahnuty zaludok a neide do mna tolko.Som riadne v ...? Prosim poradte a odpiste na moje dotazy.DAKUJEM.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, víte, myslím, že vaše obava, co s tím rodiče, až se to dozví ... tak myslím, že budou mnohem spokojenější, když se to dozví tak, že s tím něco děláte než tak, že je velký průšvih a vy s tím neděláte nic. Podle toho, jak paříte, tak soudím, že to nebude dlouho trvat a průšvih bude. Ohledně vašich obav z poškození mozku - myslím, že se nemusíte zatím moc děsit. Spíše jste závislý, případně jste prodělal nějaké toxické psychotické poruchy a tohle je důsledek. Nic tak moc divného, je to celkem obvyklé. myslím, že nejvážnější problém opravdu spočívá v tom co s tím uděláte, než v tom, co se děje v intoxikaci. Ohledně alkoholu - pro ten platí to samé co platí pro pervitin. Zastavte to, nebo vás to semele. Problém, že se to dozvědí rodiče je podružný.