neurol
ivo
Trochu jsem experimentoval s touto tabletkou v kombinaci s chlastem. A to proto, že mi v lékárnách řelky, že alkohol zvišuje pouze nežádoucí ůčinky a ne ůčinek neurolu! Ale teď na sobě pociťuji, že si něco přečtu a hned to zapomenu a takových věcí je víc ( nepamatuji si strašně moc věcí). Co teď?????, jsem totálně bez myšlenek (snažím se na něco myslet, ale nejde to) pomůže gingo???

Odpověděl:
Dobrý den, nepíšete jak dlouho a jak intensivně jste s touto kombinací experimentoval. Pokud jste neurol neužíval pravidelně (denně), tak doporučuji přestat s jeho užíváním, stejně tak vysadit alkohol, nechat prostě mozek zregenerovat - ta kombinace je na něj opravdu trochu náročná. Užíváním gingko biloby nemůžete nic pokazit - ale držte se pro tentokrát údajů uvedených na příbalovém letáku. No a kdyby se to nelepšilo, doporučuji radějí navštívit lékaře. Ale pokud jste neurol užíval pravidelně, mohl byste mít po jeho vysazení docela nebezpečné problémy, takže v tom případě navštivte lékaře rovnou a o tom jak ho vysadit se poraďte. Obrátit se můžete na nějakou ambulantní AT ordinaci, kde se v těhle věcech vyznají. Buď nám dejte vědět odkud jste a my vám poradíme nějakou pro vás dostupnou ambulanci, nebo se podívejte do databáze kontaktů na adrese www.drogy.net nebo do mapy pomoci na www.drogy-info.cz. Hodně štěstí