pervitin a toxicka psyxhoza
marketa
ahoj brala jsem pervitin 7 let a potom jsem mela toxickou psychozu chci se zeptat jestli kdyz zacnu znovu brat jestli se mi muze neco stat treba jestli se to vrati nebo tak dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud jste brala sedm let pervitin, opatřila jste si toxickou psychózu, tak pokud začnete znovu brát, tak se do psychózy dostanete znovu. Tyhle stavy mají tendenci se vracet a pokud budete znovu brát intenzivně a dlouhodobě, tak se to bude pouze prohlubovat a zhoršovat. Pokud teď abstinujete, tak bych považovala za smysluplnější se zabývat tím, jak abstinenci udržet a nezačít znovu brát, než se zaobírat tím, co se Vám může stát, když začnete znovu brát. Protože stát se toho může dost a to Vy po sedmi letech na pervitinu přece víte.