chráněné bydlení pro uživatele drog
David
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte přehled a kontakty na chráněná bydlení pro lidi, kteří užívali drogy a jsou po léčbě nebo ještě v léčbě. A jaké jsou podmínky pro příjem takových lidí (např. jakou léčbu musí mít za sebou...) Díky za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Davide, možností chráněného bydlení pro uživatele není v republice zrovna velké množství, ale pár se jich jistě najde. Bývají součástí tzv. doléčovacích center, jedno takové existuje např. v Praze - Doléčovací centrum + chráněné bydlení SANANIM, tel. 251 614 070. Podmínky má každé zařízení trochu jiné a čekací doby nebývají nejkratší. Ideální by bylo si některé zařízení co nejdřív vybrat a prostě si tam zavolat a informovat se o jejich podmínkách přijetí (životopis, doporučující zpráva od ?, 6 měsíců léčby apod.) Seznam zařízení najdete na stránkách www.drogy-info.cz na "mapě kontaktů" nebo na www.drogy.net najedete přes odkaz "kontakty" na rozcestník. Přeji Vám hodně štěstí při hledání. S pozdravem, Gabriela Koryntová.