pervitin
yxtina
Dobrý de p.Geblerová......jsem tu zas,jestli nevadí...to co jsem vám psala ted naposledy se opět změnilo.Patrik druhý když jsem přišla z práce přišel za mnou a brečel,že ví že trpí toxickou psychozou-což je něco jako schizofrenie..to určitě víte a sdělil mi,že už nemůže,že slyší hlasy,že jsou tři a že je dostane ven atd,,,byl plačtivý,bál se atd...učitě to znáte...řekla jsem mu,že to přejde když bude abstinovat,že by se to mělo lepšit tím jak nebude nic brát.ten první den byl takovej,druhý den lepší,,,hodně spal a jedl a dnes se s ním dá mluvit.Tvrdí,že už nemá sílu,že ví že pervitin je svinsvo.Snažím se mu věřit i když v skrytu duše si myslím,že nevydrží,ale jemu to nedávám najevo.Ta jeho dívka ho samozřejmě po těch 3 letech už nechce,dělá mu naschvály)ani se jí nedivím)..ale on si myslí,že jí získá zpátky...i když má i o ona na tom svůj podíl...ten nebudu rozebírat,ale věřte mi,že má,že bych to nepsala jen tak.Jsem člověk férový a neřekla bych o člověku nic z toho,kdyby to nebyla pravda.Ted Patrik už asi 2 měsíce se snažil to napravit,ale její od mítání ho vzalo tak,že se právě rozjel ještě víc...říkala jsem at se na ní vybodne a začne žít a fungovat hlavně kvúli sobě a až pak at si dá ostatní věci do pořádku...včera se jí v telefonu několikrát omlouval a psal jí,že jí to vše vynahradí i malému,ale ona spolu se svou mámou mu psali tak sprosté a ošklivé sms,že si myslím,že by bylo nejlepší,kdyby jí pustil k vodě...přebolí to,né..není první ani poslední.Ona dívka je dost závislá ve všech směrech i názorech i chováním i vyjadřováním jako její máma...na mě Patrik moc nedal,když spolu začali..byla to ostatně jejich věc..nijak jsem do toho nezasahovala...ale ona je matkou ovládána celou dobu a do puntíku dělá vše tak jak ona chce...to je na dlouho.Patrikovi jsem řekla,že když jí chce vší silou zpátky,že si jí získá jen slušným chováním a hlavně zájmem o jejich společného syna..i když i on s ním byl,,,nebylo to tak,že by se ho nevšímal za tu dobu co je na světě.Patrik říká,že se dá kupy a půjde do práce a osamostatní se...no nevim,nevim.Je to určitě pokrok takhle si přiznat vše zlé i to že má snahu..já vím,už to tu bylo,ale tentokrát si přiznal že má problém a je feták.Prosím boha at mu to vydrží....víte on j problém i v tom,že já vlastně vím co bych měla dělat,ale nikdy jsem to nedokázala dodržet,,tu důslednost.Vždy převládl ten mateřskej cit a velká lítost ...i když mi dost ublížil.Pro mě je a bude odměna,že začne normálně žít a já vlastně taky.Trochu jsme se odcizili s manželem..vlastně ne odcizili,ale já mám pocit viny,že jsem ho i přes společnou domluvu vždy pustila domů a tak mám výčitky a sama jsem vlastně způsobila.že mám k manželovi divnej způsob chování...ale miluju ho pořád stejně..možná ještě víc, i on mě,,,počkám trpělivě až přejde celá tahle věc...vím,že nás to nerozdělí...!To je asi vše...vždy se mi uleví když vám napíšu a pak čekám na vaši odpověd....stejně vždy tuším co tam bude,ale mám pocit celkové sounáležitosti.Díky vám a všem lidem jako jste Vy a všem lidem co takhle strádají a trpí ..se tato těžká období snáší lépe...Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, čtu si již po několikáté Váš dopis a je mi jasné, že toho máte v sobě hodně. Potřebujete se svěřit, bolí to... Máte výčitky, doufáte, věříte. Někdy jste zoufalá,... Tyhle všechny pocity k tomu, co se u Vás doma děje patří. A Vy se s nimi potřebujete podělit. Přitom ale zcela odmítáte (nebo přinejmenším ignorujete) moje doporučení nějakého osobního kontaktu. Upřímně - přemýšlím nad tím, co Vám můžu já takhle přes internetovou poradnu nabídnout. Můžu situaci s Vámi sdílet. Ale opravdu nevím, jestli to tímto způsobem stačí, jestli to něco změní. Na druhou stranu respektuji Vaše rozhodnutí a samozřejmě neodmítám tento druh kontaktu. Jenže nevím, co byste potřebovala slyšet. Sama píšete, že stejně vždy tušíte, co tu bude a já o tom nepochybuji. Tak co teď dál? Záleží na Vás...