hubicky
plecho
dobry den chodim kazdy tyzden na testy koli tomu ze som bol na lieceni-pervitin.chcel by som vediet ci mi v moci najdu lysohlavky,dal som si ich v pondelok a v utorok som isiel na testy...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Test na psilocybin (účinná látka lysohlávek) se standardně nedělá. Pokud by Vám ho provedli, což se mi zdá nepravděpodobné, tak by byl nejspíše pozitivní. Psilocybin a jeho metabolity se dají detekovat z moči cca 1 - 3 dny. Nicméně - myslím, že pokud jste byl v léčbě z drogové závislosti, není zrovna moudré experimentovat s dalšími drogami. Halucinogeny nejsou zrovna bezpečná látka pro Vaši psychiku, pokud jste nedávno po léčbě... Myslete na to, abyste ty hranice s těmi ostatními drogami nepřekročil natolik, že Vás to dovede k relapsu na pervitinu. Přeji hodně štěstí.