Dcera,parta,drogy
Martina
Dobrý den, před nedávnem jsem tady psala o mé dceři.nynější stav je ten, že dcera (14 let) už vůbec nechodí domů, přichází domů, když jsem v práci a po celou dobu je s partou, kde se kouří Marihuana a mají i tvrdší drogy. Vyhledala jsem tu partu, řekla dceři, a´t jde se mnou domů,ale ta se jen šklíbla a řekla že se jdou opít a všichni se mi smáli. Co mám dělat? Prosím poraďte mi, děkuji moc.Martina

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že to je velmi závažná situace a být Vámi bych se neprodleně obrátila na někoho z odborníků a vše s ním konzultovala. Není rozhodně běžné, aby se 14leté dítě nevracelo domů, resp. chodilo domů pouze v době, kdy rodiče nejsou doma, odmítalo se s Vámi vrátit domů, kouřilo marihuanu, pilo alkohol a pravděpodobně bralo i jiné drogy - to je nestandardní situace, se kterou není možné se z Vaší strany smířit. Protože pokud bude toto pokračovat i dál, tak brzy začnou problémy se školou, následně se sociálkou a v kontextu užívání nelegálních drog může dojít i ke konfliktu se zákonem. Napište mi, odkud jste, a já Vám doporučím, kam byste se mohla obrátit. Zatím přeji pevné nervy a držím palce.