Ketamin
Bowie
Dobry den chci se zeptat jestli je mozne dat si Extazi a nato si potom dat ketamin. Vim ze s alkoholem je to nebezpecne ale s E sem se nikde nedocetl co to muze zpusobyt. Chci vedet jestli me to muze nejak ublizit nebo tak neco. Predem dekuji za Odpoved s pozdravem Ketamin

Odpověděl:
Dobrý den, Kombinování drog je vždy kombinovaným rizikem. Zejména jedná-li se o látky z černého trhu, kde navíc nevíte, co přesně obsahují. Už samotné užití extáze přináší rizika (přehřátí organismu včetně poškození vnitřních orgánů, poškození nervových buněk, dlouhodobé časté užívání může vyústit v toxickou psychózu). Ketamin je látka tlumivá, užívá se jako anestetikum, zejména ve veterinárním lékařství. Užití ketaminu může způsobit zpomalení srdeční činnosti, vyšší dávky zpomalují také vnímání a dechovou frekvenci, někdy se dostaví nevolnost a zvracení. Zatímco extáze se užívá často na párty "k tanci", po ketaminu znehybníte a zneschopníte. Vzhledem k tomu, že každá z těchto drog je nebezpečná sama o sobě a že některé jejich účinky jdou proti sobě, lze předpokládat, že tahle kombinace vám udělá v těle pěknou paseku. Rozhodně nedoporučuji.