Bolesti krku
Kamil
Dobry den, chtel bych Vas pozadat o informace a Vas nazor na problemy, ktere jsem na sobe zacal pozorovat. Nevim zda to spolu souvisi, nebo nikoliv, ale treba z toho budete moudrejsi nez ja. Vcera jsem pozil male mnozstvi pervitinu kourenim, bez komplikaci, ale po par hodinach jsem zacal citit bolest na brise a hrudniku, a nyni i v krku. Krk me asi v tuto chvili boli nejvice, nejedna se o bolest jako kdyz jste nachlazeni spise jakoby me nekdo dusil (spatne se mi polyka citim se jako bych mel v sobe suchy rohlik)celkove je ta bolest jakoby zevnitr, mozna otok (uzliny se mi zdaji v normalu, spise sem mel strach o stitnou zlazu(snad je to uplna hloupost) viditelny otok neni, ale zjemena k pravemu rameni citim na mistech od krku (i na nem) "cvachtani" pod kuzi.. Je mozne ze to cele nesouvisi s uzitim, mozna ano...muzete mi prosim poradit, v nejnutnejsim pripade kam zajit, ptz obvodovy lekar bude stejne mimo...Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, takhle po internetu se to těžko posuzuje. Nevím, jak je to s kouřením, ale když se pervitin inhaluje z alobalu, občas podobné stavy někdo popisuje... Pervitin je poměrně agresivní, takže nějaký otok nebo podráždění sliznic způsobit může. Je také možné, že pervitin obsahoval nějaké příměsi - v drogách z černého trhu se občas objeví leccos - které mohly podráždění způsobit. Takže s užitím pervitinu to souviset může. Bezpečnější je holt drogy neužívat. Pár dnů už uběhlo, pokud to nepolevilo a ještě jste nenavštívil lékaře, určitě tak učiňte. V některých kontaktních centrech pro uživatele drog mají lékaře aspoň na částečný úvazek.Případně můžete zkusit některou z AT poraden. Raději tam napřed zavolejte. Konkrétní zařízení zařízení vám poradíme, když dáte vědět z jakého regionu pocházíte, nebo se můžete podívat do databáze kontaktů na www.drogy.net nebo do mapy pomoci na www.drogy-info.cz.