Léčebna
Beruška
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je léčba pro drogově zavislé hrazena zdravotní pojištovnou i když léčba trva 2 až 3měsíce a je přímo vléčebně.Prosim o radu jak postupovat když se chci léčit a chci jit do léčebny.Jsem z okresu Litoměřic.Předem moc dekuji za informace.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Krásný den, Beruško, léčba v léčebně je hrazená zdravotní pojišťovnou. Ze zákona je u nás pojištěn každý, takže stačí zavolat si do léčebny, nebo na detox, a domluvit si nástup. S sebou byste si měla vzít občanský průkaz a kartičku pojištěnce. Píšete, že jste z Litoměřic. V Litoměřicích by mělo fungovat Kontaktní centrum, tak bych Vám doporučila zavolat jim a zeptat se, na kterou léčebnu se obrátit. Číslo do centra je 482710276. Kdyby Vám tam neporadili, klidně se na nás znovu obraťte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.